Jul & nyår

Det har varit både jul och nyår sen jag skrev senast. Jag har inte så mycket att tillägga om det. Jul firades i tre dagar på olika plaster för mig och nyår hos min granne med goda vänner. ungefär 80% av alla tjejer i min ålder gjorde nog ungefär samma sak som mig så orkar inte babbla om det igen! ;)

Det som är mer intressant är att Aida ska på utställning i morgon och jag har INTE HITTAT EN BIL!! jag slår någon snart! Alla tror att man JUST den dagen kommer krocka å paja sönder den -.- Blir så jäkla less. Jag kan ärligt talat säga, om jag hade en bil så hade jag lånat ut den hej vilt till vem som helst om jag bara fick någon typ av pant eller pengar för det. Jag gör ingenting annat än vinner på det. Hatar alla egoistiska idioter jag har i mitt liv. Dra.


Jag vet inte om jag har sagt det.. Men jag har faktiskt slutat röka :P Jag vet att jag har skrivit det ett visst antal gånger innan, men nu menar jag det! Jag har hållt upp i ca 2-2.5 månader. Jag feströker dock. Men det är något jag egentligen kan lägga av med det med, för att jag vill!


Men, vi alla vet att ett beroende leder oftast till något annat och i mitt fall är det te och läkerol! Det är i alla fall 128 gånger bättre än cigg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0