Tillbaka igen!

jaa.. jag får de perioder då det är väldigt tråkigt att skriva. Har liksom inte hänt så mycket nytt..
fast nu har det det :P
Kan inte skriva om allt riktigt än, de får vänta iaf 2 veckor till!
Jag å sandro har hittat tillbaka till varandra igen och kommer antagligen flytta till gbg om ett par månader.

Jag läser på komvux just nu på 100% och jobbar på 20%. plus att jag har min Aida. Så ni förstår att jag har fullt upp nu va?! Fy! Tur att jag har lov nu iaf! Är hos mamman på utby. min lillasyster alma och mammas sambo magnus är här också. Och självklart Aida! min lilla tjej! Tänka sig att hon är 10 månader redan! Fast det märks inte ;)

Konstigt att jag inte har uppdaterat på flera månader och ändå så har jag dagliga tittare! vilka e ni?! :D blir iaf glad :)

Kommentarer
Postat av: Linda

jag är en av dina trogna dagliga läsare! haha :D

2012-02-27 @ 22:05:51
URL: http://mansonswhore.blogg.se/
Postat av: cc

åh! :D

2012-02-28 @ 20:12:08
URL: http://viiccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0