fullhelg (28/3-10)

Jag håller på med massa saker som jag varken har tid eller råd med hela tiden. Från och med nu ska jag ta pluggandet och ekonomin före festligheter. hatar detta..

So... i fredags var det fest hos robert på skogslyckan å igår hos fanny i alingsås. Jag är typ död.. Jag har egentligen en massa saker jag vill berätta om men jag är så jävla trött så jag orkar inte. Men jag ska skriva mer intressanta saker i morgon så fortsätt å kolla in är dagligen, ME LIKE! :D
bye! <3

cctips: (blir så jävla avundsjuk)
http://www.youtube.com/watch?v=fBlbsQO9UP8

Kommentarer
Postat av: emilia

ring mig hjärtat vi har lite att catcha upp om du förstår vad jag menar..saknar dig!

2010-03-29 @ 17:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0